piątek, 24 sierpnia 2012

Nadrabiam zaległości czyli recenzja Kremu AA technologia wieku

AA Technologia Wieku 18+ Pielęgnacja Młodości, Krem nawilżająco - rozświetlający na dzień i na noc



Opis produktu z wizaz.pl
"Naturalna betaina, współdziałając z prowitaminą B5, doskonale nawilża, a opalizujące drobinki rozświetlają skórę. Ekstrakt z wiśni z Barbados, zawierający witaminę C, rozjaśnia drobne niedoskonałości skóry i odświeża ją. Kompleks antyoksydantów wydobywa naturalne piękno skóry i przywraca jej równowagę, redukując codzienny stres oksydacyjny, wynikający ze szkodliwego działania wolnych rodników."

Moja ocena:  
Kupiłam krem na promocji w Rossmannie za ok. 15 zł. Nie używałam wcześniej żadnego kosmetyku z tej firmy i byłam bardzo ciekawa działania. Więc, gdy tylko zobaczyłam magiczne hasło :Promocja od razu się skusiłam ;) Seria tych kosmetyków jest obecnie bardzo popularna i dla mojej gr. wiekowej +18 przygotowano aż dwa rodzaje kremów.


Ja zdecydowałam się na ten nawilżająco- rozświetlający. Do rzeczy krem jest przeznaczony do używania na dzień i na noc. Ja używam go głównie na noc. I spisuje się bardzo dobrze. Może nie zauważyłam specjalnego rozświetlenia, ale skóra jest przyjemnie mięciutka i nawilżona . Krem ma fajną konsystencje. Bardzo dobrze się wchłania.


Zapach kremu może nie jest jakoś specjalnie piękny, ale też dla mnie nie śmierdzi .
Produkt jest mega wydajny - 50 ml. Używam go codziennie wieczorem przez jakieś 2 miesiące a końca nawet nie widać ;)Kremik nie spowodował uczuleń oraz innych dodatkowych gości na mojej twarzy ;)


Ogólnie jestem na prawdę zadowolona może zacznę go też stosować na dzień pod makijaż.

Ocena: 4/5 

*** 
Dzisiaj wzięłam się za przeglądanie gazetki Super-pharm. Promocja ważna od 23.08 do 05.09. Gazetka o wdzięcznym tytule "The best of " bardzo miło mnie zaskoczyła. Niektóre promocje są na prawdę zachęcające, gdy będę w pobliżu SP zaglądnę. Jeśli ktoś jeszcze nie widział zostawiam link tu

A wy dziewczyny kupiłyście już coś z nowej promocyjnej gazetki ?
Pozdrawiam ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz