środa, 16 stycznia 2013

Moje ulubione maluszki czyli recenzja mini lakierów z Golden Rose Sweet Color

Hej kochane ! ;*
Po pierwsze dziękuje baaaaardzo za wszystkie życzenia urodzinowe wszystkim Wam razem i każdej z osobna ;) Nawet nie wyobrażacie sobie jak wielką radośc sprawiło mi czytanie waszych życzeń na mailu i blogu. Jeszcze raz dziękuje .
***
Dziś pierwsza w tym roku recenzja. Na tapecie będą małe lakiery z Golden Rose, które podbiły moje serducho ;) 

 
Opis producenta :

Nowa linia wysokiej jakości, szybkoschnących lakierów do paznokci. Wśród nich znajdują się zarówno odcienie matowe, perłowe jak i brokatowe, co daje wiele możliwości paniom lubiącym eksperymenty w manicure. Praktyczna miniaturowa buteleczka zmieści się w każdej torebce czy kosmetyczce (5,5ml).
 
Moja opinia:

W mojej niedużej kolekcji lakierów mam 3 z serii Sweet Color. Muszę powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona ;)  Po pierwsze ich pojemność jest dla mnie idealna. To takie maluszki, które zmieszczą się do najmniejszej kieszonki kosmetyczki.


Lakiery w chyba wszystkim znanym koszyczku Golden Rose wygrzebała moja siostrzyczka ;)
Jeśli chodzi o aplikacje to może pędzelek nie jest najlepszy, ale daje rade. Po dwóch warstwach efekt jest już dla mnie zadowalający. Chociaż buteleczka jest mała, lakier jest wydajny.


Jeżeli chodzi o trwałość to tu mały minus po 2 dniach widać znaczne zdarcie na końcówkach. Problem jednak znika gdy nałożę na lakier Top coat All in one z Golden Rose.
Gama kolorystyczna jest tak wielka, że każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie ;) Spis kolorów najdziecie tutaj .


Lakier łatwo się zmywa, nie zauważyłam odbarwienia płytki. Drugi mały minus za długość schnięcia
Lakiery nie robią smug. Ich zapach nie jest tak drażniący jak to często bywa.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych maluszków i z pewnością przy kolejnej wizycie w Golden Rose zaopatrzę się w następne kolory ;)


Miałyście na paznokciach któryś z lakierów Sweet Color Golden Rose? 
Jakie są wasze opinie i jakie inne serie lakierów GR polecacie ? 
Pozdrawiam ;*

5 komentarzy:

  1. Nie widziałam tej serii jeszcze, ale kolorki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bardzo lubię lakiery z gr ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie taki mały i jest super, tylko wytarł mi się już kolejnego dnia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kolory!

    Osobiście uważam, że lakiery Golden Rose są zdecydowanie za mało doceniane :)

    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń