piątek, 25 stycznia 2013

Testuje z Maliną - Tołpa, Dermo Body Mum Krem wzmacniający przeciw rozstępom

Hej kochane! 

Dziękuje bardzo za Wasze rady pod ostatnim postem na temat kosmetyków na studniówkę ;) Dziś po dłuższym okresie stosowania mogę podzielić się opinią na temat kosmetyku, który dostałam w ramach Malinowego Klubu i testowania kosmetyków od Malinki. Z kremem wiązałam duże nadzieje. Chyba niestety zbyt duże ;/
 


 Choć krem jest polecany matkom w ciąży, ja z chęcią chciałam go przetestować, gdyż rozstępy oczywiście nie przez ciąże to moja mała zmora ;)  Ok, jeżeli chodzi o aplikacje to smarowałam kremem moje miejsca problematyczne z rozstępami raz dziennie, dokładnie wieczorem. Konsystencja kremu jest dosyć lekka .



Łatwo jednak się go aplikuje i co ważniejsze krem szybko się wchłania. Zapach jest jak dla mnie wyczuwalny i bardzo charakterystyczny. Jednak jeżeli miałabym go określić czym pachnie to na prawdę trudno mi to sprecyzować. Ma w sobie coś orzeźwiającego t.j ziołowego. Jest dla mnie mimo wszystko plusem ;)  Jeżeli chodzi o działanie to tutaj będę miała swoje ale ;)

Niestety produkt nie spełnił całkowicie moich oczekiwań. Krem poradził sobie w niewielkim stopniu z istniejącymi już rozstępami. Te które mam nadal goszczą na moim ciałku i póki co nie zamierzają odejść ;) Krem bardzo dobrze za to nawilżył moją skórę. Nie uczulił mnie. I to co pochwalam w jego działaniu to że ostatnio nie zauważyłam pojawiania się nowych rozstępów.
Jeśli chodzi o opakowanie to jest jak dla mnie bardzo estetyczne, plus za plastik ;) Pojemność 250 ml jest naprawdę spora, do tego krem jest bardzo wydajny. Jak już pisałam stosowałam go raz dziennie i nie powiem nie oszczędzałam go sobie ;) A tu nadal daleko ponad połowa kremu w słoiczku.

Skład:

Sama na krem pewnie bym się nie zdecydowała, ale ogromnie się cieszę, że mogłam go stosować w ramach Malinowego Klubu.  Niestety moje marzenia o znikających rozstępach się nie spełniły, ale ogółem jestem zadowolona ;) Dziękuje jeszcze raz Malince za przesłanie kosmetyków ;*


A wy dziewczyny testowałyście jakieś kosmetyki firmy Tołpa, byłyście zadowolone?

3 komentarze:

  1. Niestety ale z rozstępami nie poradzi sobie żaden krem - chirurg owszem.

    Możemy tylko i wyłącznie zapobiec ich powstaniu, poprzez wzmocnienie naszych włókien kolagenowych, ale pozbyć się ich tylko za pomocą skalpela... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie to nawet przyciągnął moją uwagę, z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń