czwartek, 30 maja 2013

Tag : Mój zwierzęcy przyjaciel - Toby

Hej kochane !

Dzisiaj przychodzę do Was z całkowicie niekosmetycznym postem, ale przecież i takie mogą się trafić  ;) Będzie to jak widać w tytule Tag o moim zwierzątku. Tag ten krąży już w Internecie przez pewien czas, ale jak zawsze jestem z tym troszeczkę do tyłu. Ok więc przechodzę do sedna.

1.Jak nazywa się twój zwierzak?

Mój zwierzak wabi się Toby. Przyznam, że wybór imienia nie był prosty, a inspiracje razem z moją siostrą zaczerpnęłyśmy z serialu Pretty Little Liars.

2.Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy.

Toby to pies, nie jest jakiejś specjalnej rasy. To uroczy kundelek, którego niektórzy uważają za mieszańca z sznaucerkiem ;)

3.Jak długo jest już z Tobą?

Toby mieszka z nami już ponad rok. Z tego co dobrze pamiętam przygarnęliśmy go w marcu zeszłego roku.

4.Jak znalazł się w twoim domu?

Przed Tobym w moim domku również był pies niestety ciężko chorował i zdechł. Dom bez psa jest jednak strasznie pusty . Gdy tylko moja mama usłyszała o szczeniakach ,które szukają domu od razu się zgodziliśmy . I tak Toby trafił do naszego domku ;)

5.Ile ma lat?

Toby ma rok i 4 miesiące jednak mam wrażenie, że nadal zachowuje się jak mały szczeniak ;)

6.Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?

O jest kilka takich rzeczy. Gdy Toby był mały wychowywał się również z kotem i mam wrażenie, że podpatrzył od niego trochę zachowań. Uwielbia np. siedzieć na oknie i obserwować co dzieje się za oknem. Coś dziwnego co zauważyłam o ile można tak to nazwać to jego zachowanie w Sylwestra. Ten tegoroczny był pierwszym w jego psim życiu i z siostrą trochę obawiałyśmy się jak będzie się zachowywał . O dziwo był nadzwyczaj spokojny. Wręcz podczas spacerów biegł w stronę wystrzelanych petard ;)

7.Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?

Relacja z moim zwierzakiem bardzo dużo dla mnie znaczy, dlatego że mimo iż czasami bywa on naprawdę nieznośny to nie da się go nie kochać ;) Kiedy jestem smutna, albo źle się czuję Toby przychodzi do mnie ze swoimi zabawkami i zmusza mnie do zabawy ze sobą. Jak już pisałam kiedy w u mnie w domu nie ma psa jest … pusto.

8.Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem

Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Chociaż Toby jest u mnie w domu stosunkowy niedługo to mam z nim masę miłych wspomnień. Genialnym wydarzeniem była jego pierwsza noc w mieszkaniu, kiedy zapoznawał się z domem i szukał w lustrze swojego brata ;)
Miłe jest, gdy tak naprawdę po każdej mojej nieobecności w domu wita mnie tak jakby nie było mnie wieki ;)

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka .

Najczęściej nazywam go po prostu po jego imieniu, gdy jest grzeczny Toby lub Tobiś, ale gdy mnie zdenerwuje używam zwrotu Tobiasz i wtedy wie, że coś przeskrobał ;)


Teraz kilka zdjęć tego małego łobuza ;)
Zaraz po przejeździe do domu
Mroczna strona Tobiego ;)


Ok nie wiem, które z Was mają jakieś zwierzątko więc nie mogę nikogo konkretnego tagować. Zapraszam Was do zabawy. Pokażcie swoje pupilki ;) Też są takie niegrzeczne jak mój Toby? Uwielbiam zwierzaki, więc jeżeli zdecydujecie się na opublikowanie tagu wklejcie proszę linki do Waszych notek ;)
Buziaki ;*

6 komentarzy:

  1. Kochany Tobiasz ;) uwielbiam psy wszelkie ..to ogromna radość ale i obowiążki i czasem smutki ale przecież nikt nie jest idealny :)) Piąteczka od mojej Belli dla Tobisia :) http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2013/05/tag-moj-zwierzecy-przyjaciel.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wchodzę na Twojego bloga żeby zobaczyć pupilka ;)

      Usuń

  2. Zapraszam na konkurs, do wygrania odżywka REVITALASH, stymulująca wzrost rzęs.
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodziaczek :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń