wtorek, 31 grudnia 2013

Co znalazłam pod choinką + życzenia noworoczne ;)

Hej kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was żeby pochwalić się tym co znalazłam w tym roku pod choinką. Jak już wspomniałam ostatnio z prezentów jestem straaasznie zadowolona. Paczuszki są w 100 %  trafione. A co znalazłam ( przepraszam za jakość zdjęcia ale światło dziś nie rozpieszcza ) :



 Wymarzone lakiery Essie w kolorze   "Coctail bling" oraz  "Island hopping" do tego koszula z Mohito w pięknym butelkowym kolorze i czarna elegancka torebka, która jest mega pojemna i praktyczna. Do tego stojak na biżuterie z Pepco. Wreszcie moje bransoletki i naszyjniki nie będą walały się po całym domu ;D Jak zobaczyłam ostatni prezent to piszczałam ze szczęścia ( no może troszkę przesadziłam ) ,ale wreszcie doczekałam się zestawu pędzli z Hakuro nad którego zakupem tak długo się zastanawiałam. Uwielbiam moich Mikołajów!  Do tego dostałam karty podarunkowe z Superpharm. Po świętach od razu poleciałam do sklepu i stałam się posiadaczką kolejnego lakieru z Essie w kolorze "Fiji" do tego zakupiłam krem do twarzy Iwostin z serii Hydratia i dobrałam pomadkę z Maybelline w kolorze "250 Mystic Mauve".   Testowanie kosmetyków już rozpoczęte  i na pewno wspomnę o nich za niedługo na blogu.

***

A teraz życzenia dla Was kochani: 

Niech w tym nowym roku każdy dzień będzie niezapomniany, pełen nowych wyzwań. 
Korzystajmy z niego jak najwięcej, niech spełniają się Wasze marzenia. Życzę Wam aby otaczali Was sami pozytywni i pomocni ludzie ! A dzisiaj udanego Sylwestra, ja też zmykam się szykować.

Buziaki! ;*

1 komentarz: