sobota, 8 marca 2014

Recenzja dwufazowego płynu do demakijażu z Ziaji + przypomnienie o rozdaniu

Hej kochane!

Na początku chce Was zachęcić do udziału w konkursie bo na razie zgłoszeń jest na prawdę mało...  Link do rozdania znajduje się z boku oraz tutaj.


Dzisiaj przychodzę z krótką recenzją płynu do demakijażu z Ziaji, który stosunkowo niedawno kupiłam w Superpharm za ok. 6 zł. Produkt zawiera 120 ml. Muszę już przyznać, że mam co do niego mieszane uczucia. 

Na początku duży plus za opakowanie, po pierwsze bo jest przezroczyste a po drugie,  na wacik wylewa się wystarczająca ilość płynu. Przez co na wydajność nie można narzekać. Na płatek kosmetyczny wypływa intensywnie niebieski płyn, który nie wiem dla czego kojarzy mi się z produktem do mycia szyb ;P Płyn jest bezzapachowy za co kolejny plus.


Jeżeli chodzi o działanie to tutaj mam właśnie bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony produkt bardzo dobrze zmywa makijaż, ładnie radzi sobie nawet z tym mocniejszym. Niestety pomimo zapewnień producenta, iż płyn jest przeznaczony dla wrażliwych oczu, moje strasznie szczypią po styknięciu się z tym płynem... Coś czego nie mogę też strawić to niemiłosierna, tłusta warstwa jaka pozostaje na skórze. 

Produkt jest bardzo łatwo dostępny. Można go też szukać na częstych promocjach m.in. w Superpharm i Hebe.

A wy używałyście tego płynu dwufazowego z Ziaji?  
P.S Z okazji dzisiejszego Dnia Kobiet życzę wszystkim dziewczynom wszystkiego naj naj najlpszego ;)

8 komentarzy:

  1. miałam go ale na pewno go nie kupię ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również go miałam, ale jakoś nie szczypał mnie aż tak! Chociaż całkowicie zgadzam się, jeśli chodzi o tę tłustą warstwę. Aktualnie przerzuciłam się na płyn z Biedronki i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie wszystkie dwufazówki szczypią :( najgorzej miałam chyba z floslekiem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam i raczej o niego nie sięgnę ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go ale strasznie irytowała mnie ta tłusta powłoka jaką pozostawiał :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam i nie miałam, póki co używam z Ziaja żelu do mycia twarzy ale po ten do zmywania nie sięgnę raczej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam go i raczej nie skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używałam tego płynu, ale po Twojej recenzji raczej się nie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń