niedziela, 30 listopada 2014

Listopad w zdjęciach! ♥

Hej kochane !

Dziś mam dla Was podsumowanie ostatniego miesiąca w zdjęciach. Listopad jak zwykle przeszedł mi szybko przez palce ;)  Na zmianę w Krakowie gościła piękna i deszczowo - mglista pogoda. Jesień wielkimi krokami wkroczyła ;) Na potwierdzenie siedzę sobie teraz pod kołderką, bo na zewnątrz jest trochę poniżej 0 stopni. Brrrrr ;D To teraz garść zdjęć z listopada.

 /Nowe WH bardzo przeciętne ;/

/Selfie po kolokwium z finansów, niewymierzone i ucięte pół twarzy ;P/

  /Takie obiadki można by było jeść codziennie/ 

 /Ajerkoniak tatusia/

 /Piątkowy wieczór w łóżeczku/

/Na promocji w Rossmannie nie poszalałam jakoś bardzo/

/Pokochałam herbatki z Biedronki.../

/I syropy do kawy z Lidla/

/Poszukiwany płaszcz znalazłam wreszcie w Orsay/

/Z serii polecam kawy:D Pumpkin Spice Latte- Starbucks.../  

/I Magiczna pomarańcza w Coffee Heaven/

/Na koniec zimniej coraz zimniej w Krk, czyli Mona marznie biegnąc na tramwaj/


A Wam jak minął listopad ?
Jak podoba się Wam takie zestawienie zdjęć na blogu z komentarzami? 
Czekam na Wasze opinie i sugestie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz