piątek, 27 lutego 2015

Promocja 1+1 w Super-pharm - na co już się skusiłam

Hej kochane!

Pewnie spora część z Was już słyszała, że w dniach 25.02 - 2.03 w Super-pharm obowiązuje promocja 1+1 za grosz na wszystkie kosmetyki do makijażu ust.  Jak dla mnie to idealna okazja do zakupów ;D 

Od jakiegoś czasu polowałam na szminkę w kredce Rimmel, Color Rush. Skusiłam się na kolory 110 Make me Blush oraz 220 Rumour has it. Za nie dwie zapłaciłam 24 złote o ile dobrze pamiętam. Powiem Wam, że w krakowskim SP przy Galerii Krakowskiej pomadki z tej serii były już bardzo przebrane.

Poluje jeszcze na kredki Essence, ale niestety w obydwu Super-Pharm nie są dostępne. Więcej rzeczy jakoś mnie nie kusi... uff na szczęście.

A Wy ja tam, skorzystałyście z tej promocji ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz