środa, 16 maja 2012

Mascara Maybelline Volum’Express Curved Brush

Mascara Maybelline 
Volum’Express Curved Brush



Opis producenta:  

Dzięki unikalnej formule wzbogaconej o roślinne lipowoski rzęsy są trzykrotnie pogrubione już po pierwszym nałożeniu. Zakrzywiona szczoteczka pomaga precyzyjnie pokryć rzęsy tuszem, pozostawiając długotrwały efekt podkręcenia rzęs. Nie skleja rzęs i nie pozostawia grudek. Testowany okulistycznie. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.

Pierwsze wrażenie

Przyznaje, że z początku nie byłam 100% pewna co do tej maskary. Kupiłam ją dość dawno na promocji w Rossmannie. Przyznaję, że dużą wagę w wyborze kosmetyków odgrywa u mnie cena. A ten produkt kupiłam tanio koło 15 zł  więc zastanawiałam się jakie będą efekty, ale na prawdę się nie zawiodłam. Moje rzęsy są bardzo jasne więc potrzebuje na prawdę dobrej maskary. Jestem dosyć wymagająca co to kosmetyków jakie kupuje. Ale przy tej maskarze już po pierwszym użyciu wiedziałam, że skuszę się w przyszłości na kolejne opakowanie ;)
Ocena: 6/6

Opakowanie:

Jedno opakowanie maskary ma 10 ml. Jest bardzo poręczny, zmieści się nawet do najmniejszej kieszonki torebki ;) Jeżeli chodzi o szczoteczkę to jestem ogółem zadowolona. Jest lekko podkręcona. Łatwo można wymalować nawet te najtrudniejsze do pomalowania rzęsy ;)
Ocena:5/6

Zapach:

Jaki ma być zapach maskary. Ten jest do wytrzymania, ale zawsze mogłoby być lepiej   ;)
Ocena:4/6

Działanie: 

Wg. producenta rzęsy powinny byc pogrubione i wydłużone i na szczęście w tym aspekcie maskara sie sprawdza. Dzięki podkręconej szczoteczce rzęsy ładnie się unoszą . I co dla mnie chyba najważniejsze maskara fajnie pokrywa rzęsy. Niestety na rzęsach czasem pozostaje zbyt dużo tuszu i tworzą się nie estetyczne grudki. Jeśli chodzi o mnie muszę nakładać dwie warstwy tego tuszu .
Ocena:4/5

Podsumowanie:

Ogólnie jestem na prawdę zadowolona. Tusz idealnie sprawdza się do szkoły. Jest poręczny i łatwo dostępny. Oczywiście ma swoje wady, ale ogólnie wychodzi na duży plus. Obecnie mam już drugie opakowanie, bo niestety dosyć szybko je zużywam ;)







Sorry za jakość zdjęć ;)
Pozdrawiam Mona 

1 komentarz:

  1. Cześć ja tez dopiero zaczęłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń