niedziela, 24 czerwca 2012

GARNIER Podstawa Pielęgnacji Mleczko do demakijażu do cery normalnej i mieszanej

 Witajcie ! ;)
Każda z nas z pewnością wie, że jedną z najważniejszych rzeczy przed snem jest porządne zmycie makijażu. Choć czasami  jestem już naprawdę zmęczona to szybciutko biorę się za zmywanie twarzy. W innym razie na drugi dzień buzia wygląda bardzo nie estetycznie ;) Osobiście długo szukałam fajnego kosmetyku,do zmywania makijażu który nie drażniłby przede wszystkim moich oczu. Po kilku nieudanych chce zaprezentować kosmetyk który u mnie sprawdza się dosyć dobrze .

 

Opis producenta:

Cera normalna potrzebuje skutecznego, szybkiego a jednocześnie nietłustego kosmetyku do demakijażu, który pozwala skórze oddychać. Z pomocą testowanego dermatologicznie mleczka jednym ruchem usuniesz makijaż z twarzy i oczu - również makijaż o wysokiej trwałości. Jak działa? Wzbogacone w mikro olejki oraz w wyciąg z owoców, mleczko usuwa makijaż i zanieczyszczenia, pozostawia skórę świeżą i oczyszczoną. Jego lekka formuła nie pozostawia uczucia lepkości. 

Pierwsze wrażenie:

Przyznaje, że skusiłam się na kupno Garniera dzięki mojej przyjaciółce, która poleciła mi ten produkt. Mleczko jest łatwo dostępne można go dostać praktycznie w każdej drogerii czy większym sklepie.
Oczywiście szybko zaczęłam go testować i przyznaje szczerze, że początkowo byłam z niego na prawdę zadowolona.
Ocena: 5/6

 

Opakowanie:

Jeżeli chodzi o opakowanie to na prawdę nie ma się do czego przyczepić. 200 ml to dużo. Produkt jest  mega wydajny starcza na długo. Po prostu nie mogę go dokończyć, otwór nie jest duży więc można aplikować na wacik idealną ilość mleczka ;) 
Ocena:6/6

Zapach: 

Zapach jak dla mnie jest boski. Wyciąg z  winogron pachnie delikatnie i naturalnie. Nie czuć żadnych chemicznych składników.
Ocena:6/6

Działanie: 

Kosmetyk ma oczyszczać i pozostawiać skórę świeżą, niestety nie zauważyłam tego. Mleczko pozostawia na twarzy  jedynie ładny zapach. Przy zmyciu makijażu moje oczy są lekko czerwone. Muszę użyć kilka wacików do zmycia niezbyt dużego makijażu (tusz+cień). Jeśli chodzi o demakijaż twarzy to mleczko Garniera mnie zadowala.
Ocena:3/5

Podsumowanie:

Mleczko przeznaczone ma byc przeznaczone do skóry normalnej i mieszanej . Moje pierwsze odczucia były bardzo dobre długotrwale działanie trochę mnie zawiodło. Dla osób mniej wymagających to mleczko powinno całkowicie zadowolić. Jak dla mnie fajnie sprawdza się w demakijażu samej twarzy. Kusząca jest także cena ok 15 zł. Mleczko dostępne jest praktycznie w każdej  drogerii ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz