niedziela, 29 lipca 2012

Kosmetyk miesiąca - Tropikalny krem do stóp i łokci z masłem shea i kwasami AHA

 Lipiec - Tropikalny krem do stóp i łokci z masłem shea i kwasami AHA
Rozpoczynam dziś nową serie postów z serii " Kosmetyk miesiąca." Będzie to coś co mnie szczególnie urzekło swoim działaniem. W tym miesiącu tych kosmetyków było kilka, ale w końcu zdecydowałam się na jedną konkretną rzecz. Choć przyznaję było trudno ;) Przechodzę do konkretów. W tym miesiącu urzekł mnie " Tropikalny krem do stóp i łokci z masłem shea i kwasami AHA ".


Dlaczego kosmetyk miesiąca?

Zacznę od tego, że praktycznie od zawsze miałam problem z suchymi łokciami. Stosowałam rożne balsamy, które fajnie nawilżały praktycznie całe ciało, ale niestety z moim łokciami sobie nie radziły. I w końcu trafiłam na ten produkt. Kupiłam go po promocyjnej cenie ok. 12 zł ;)Po zakupie zaglądnęłam jeszcze na wizaż.pl i przeczytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego produktu. Ale zastanawiałam się czy i mnie pomoże. Zaczęłam go stosować codziennie wieczorem przed spaniem,bo krem jest dosyć tłusty. Jednak po kilku użyciach na prawdę zobaczyłam różnicę. Krem pozostawia skórę nawilżoną i powoduje, że moja skóra łokci stała się mniej twarda. Do tego ma ciekawy zapach, który mnie nie drażni. Krem jest wydajny. Jego pojemność to 75 ml. Dalej, wchłania się bardzo szybko. Ogólnie na prawdę nie zauważyłam większych minusów. Teraz będę go testowała do stóp - zobaczymy co będzie. Już czekam na następny słoiczek. Na prawdę go polecam ;)






 A jaki jest wasz ulubiony kosmetyk w tym miesiącu ?
Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz