poniedziałek, 24 września 2012

Sekrety makijażu - Eryka Sokólska - moja opinia poradnika ;)

Książkę otrzymałam jako jeden z upominków dla konsultantki Avonu podczas zamówienia ;) Już wcześniej oglądałam ją na empikowskiej półce, ale brak funduszy nie pozwolił mi na jej kupno. Tym bardziej ucieszyłam się, gdy zobaczyłam ją w mojej przesyłce za symboliczną złotówkę ;)

;

Opis książki z strony sekretymakijazu.pl

Z książki SEKRETY MAKIJAŻU można dowiedzieć się, co się kryje pod określeniem "dobry makijaż". Zawiera ona mnóstwo cennych informacji na temat produktów, odpowiednich dla danej kobiety i porady, w jaki sposób je dobierać i stosować. Wiedza teoretyczna i praktyczne wskazówki opisane w książce pomogą bawić się makijażem i tworzyć różne jego wersje, w zależności od indywidualnych cech urody, wieku, a także okoliczności.
W poradniku oprócz modelek wystąpiło dwadzieścia gwiazd: Małgorzata Socha, Magdalena Różczka, Katarzyna Zielińska, Sonia Bohosiewicz, Katarzyna Maciąg, Marta Żmuda Trzebiatowska, Ada Fijał, Anna Popek, Beata Sadowska, Magdalena Boczarska, Maja Bohosiewicz, Grażyna Wolszczak, Anna Maruszeczko, Edyta Herbuś, Monika Mrozowska, Marzena Rogalska, Joanna Orleańska, Katarzyna Sowińska, Agnieszka Popielewicz, Ilona Ostrowska. Jest więc niepowtarzalna okazja zobaczenia ich w różnego typu makijażach – zarówno tych codziennych, jak i na specjalne okazje. Publikacja pozwala krok po kroku poznać kolejne etapy ich powstawania i dostarcza wskazówek, jak je wykonać samodzielnie. 

Moja opinia: 
O książce było dosyć głośno jakiś czas temu ze m.in ze względu na gwiazdy, które wystąpiły w sesji zdjęciowej do książki. Moim zdaniem książka w bardzo przyzwoity sposób pokazuje podstawy makijażu i pewne makijażowe triki ;) Przedstawione są w niej podstawowe akcesoria do make-upu,podstawowe techniki i zasady makijażu.


 Dla osób zafascynowach makijażem myślę, że ta książka może trochę zawodzić .Przypuszczam że nie dowiedzą się oni niestety niczego nowego.
Bardzo podoba mi się wydanie książki. Zdjęcia są bardzo wyraźne. Książka jest przejrzysta. Podoba mi się też jej format, przez który kojarzy mi się ona bardziej jako album. Częścią w książce ,która najbardziej przypadła mi  do gustu są na pewno przykładowe makijaże. Z udziałem wymienionych powyżej gwiazd telewizji możemy poznać tajniki m.in smoky-eyes czy kociego oka.


 Jak widać książka składa się z 9 rozdziałów, w których poznajemy różne oblicza makijażu zarówno dziennego jak i wieczorowego.
Dla zainteresowanych regularna cena książki to 49.90 zł. czyli wg. mnie dosyć dużo jak na taką dawkę makijażowych sekretów.
Dodam, że złotówka ze sprzedaży książki wspiera Wielką Kampanię Życia - Avon kontra rak piersi.
Przeglądając tą książkę niestety bardziej moją uwagę przykuwają piękne, duże fotografie a nie porady makijażowe. Jest to jej wielki minus. Książkę polecam osobom rozpoczynającym swoją przygodę z makijażem, myślę że będą one zadowolone ;)

A wy macie w swoich zbiorach tą książkę, jakie macie zdanie na jej temat albo czy zamierzacie ja kupić ? ;)
Pozdrawiam ! ;*

***
 Jeszcze jeśli ktoś jeszcze się nie zapisał zapraszam :



2 komentarze:

  1. ja przymierzam się do zakupienia książki o makijazu itd..ale myśle o książce bobbi brown :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam ją kiedyś kupić, ale jakoś się rozmyśliłam i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń