środa, 1 maja 2013

Projekt denko #3

Hej kochane!
Jak tam spędzacie długi weekend majowy ? Mam nadzieję, że spędzicie te dni meega pozytywnie.
Dziś przychodzę z notką na temat denka z ostatnich dwóch miesięcy. Przyznaję, że te puste opakowanie zajmowały mi już trochę miejsca więc przechodzę do sedna. Oto co udało mi się zużyć:



1. Woda perfumowana Playboy - przepiękny słodki, kobiecy zapach, strasznie podoba mi się buteleczka (30 ml.) , niestety jeżeli chodzi o sam zapach to nie utrzymuje się on długo na ciele. Czekam tylko na jakąś promocję na te perfumy w Rossmanie bądź Naturze ;)
Czy zakupię ponownie: Tak

2.Podkład Rimmel, Wake me up - bardzo fajny rozświetlający podkład z małymi, ale nie chamskimi drobinkami. Podkład nie zostawia smug, dobrze się rozprowadza. Krycie jest bardzo przeciętne - słabe, w kierunku średniego. Mój odcień to 100 Ivory. Ogólnie jestem bardzo zadowolona. Podkład starczył mi na długo a to z pewnością zasługa wydajnej pompki ;)
Czy kupię ponownie: Myślę, że tak

3. Mleczko do demakijażu Garnier - wreszcie wykończyłam to mleczko, mam wrażenie, że używałam go wieki ;) Bardzo fajnie zmywa makijaż, niestety pod koniec opakowania denerwowała mnie już strasznie tłusta warstwa jaką zostawiało mleczko. Odsyłam do bardziej szczegółowej recenzji tutaj.
Czy kupię ponownie: Nie

4. Suchy szampon Isana - to mój pierwszy suchy szampon i szczerze powiem, że mam mieszane uczucia co do niego. Na pewno nie jest on alternatywą dla zwykłego szamponu. Jeżeli chodzi o szybkie odświeżenie włosów to daje radę sobie całkiem nieźle. Ładnie unosi włosy. Niestety pod koniec opakowania pozostawiał na włosach brzydki, biały pyłek.
Czy kupię ponownie : Tak

5. Tonik bezalkoholowy Uroda - bardzo lubię ten tonik, ma przyjemny, ziołowy zapach. Ładnie oczyszcza, tonizuje skóre. Nie podrażnia skóry, po jego stosowaniu nie wyskoczył mi żaden nieproszony gość na twarzy.
Czy kupię ponownie: Myślę, że tak 

6. Szampon Syoss, Silicone Free, Repair & Fullness -  bardzo dobrze się pienił, nie przeciążał moich włosów. Włosy po umyciu były dobrze oczyszczone. Na pewno nie zadziałał w żaden sposób na zniszczone końcówki. Kupiłam go razem z odżywką w promocji w Rossmanie za ok 11 zł.

Czy kupię ponownie: Nie wiem

7. Syoss, Oleo Intense Thermo Care, Odżywka do włosów suchych i szorstkich -  jak dla mnie dobry produkt. Odżywka nie przeciążała włosów a pozostawiała je miękkimi, przyjemnymi w dotyku. Włosy łatwo się rozczesywały.
Czy kupię ponownie: Byc może

8. Żel pod prysznic Palmolive `Bergamota i verbena`-  mój faworyt ostatnich miesięcy. Uwielbiam ten mega odświeżający zapach ( taka mała aromaterapia Mony ;) Żel świetnie się pieni, nie wysusza. Niestety zapach nie pozostaje długo na skórze.
Czy kupię ponownie: Z pewnością tak!

9. Żel pod prysznic `Witaminy i jogurt` - bardzo przyjemny owocowy zapach, który nie za długo pozostaje na skórze jednak ładnie ją oczyszcza. Żel średnio się pieni i lekko wysusza naszą skórę.
Czy kupię ponownie: Może

10. Kremowy żel do twarzy Ziaja Ulga - dobrze oczyszczający żel, którego konsystencji nie znoszę. Produkt wydajny. Nie podrażnił on mojej skóry twarzy ani oczu.
Czy kupię ponownie: Nie (była to edycja limitowana)

11. Krem do rąk i paznokci Yves Rocher - nie byłam bardzo zadowolona z kremu, przeciętniak, nie poradził sobie specjalnie z moimi suchymi łapkami ;) Większa recenzja tutaj
Czy kupię ponownie: Raczej nie

12. Avon Care,Uniwersalny krem hipoalergiczny dla całej rodziny - krem miał być nawilżający, niestety jak dla mnie to słaby produkt. Konsystencja kremu jest leista przez co nakładanie kremu jest nieprzyjemne. Nie przypadł mi również charakterystyczny zapach owsa.
Czy kupię ponownie: Nie

13. Zmywacz do paznokci z witaminą F - zwykły tani zmywacz kupiony w sytuacji awaryjnej. Zmywał dobrze tylko jasne lakiery. Niestety lakier przesuszył skórki a co gorsze po stosowaniu znacznie pogorszyła mi się kondycja paznokcia.
Czy kupię ponownie: Z pewnością nie

14. Dezodorant  Complete care - antyperspirant z Kauflanda, niestety słabo chronił. Kulka nie zacinała się. Dezodorant bezzapachowy.
Czy kupię ponownie: Nie

15. Lakier do paznokci Wibo - mój ukochany granatowy lakier niestety zgęstniał ;/ No cóż lakier miał bardzo fajny pędzelek. Wymagał nałożenia 3 warstw, ale dla chcącego nic trudnego ;)
Czy kupię ponownie: Tak

16, 17, 18, 19, 20 - Maseczki Soraya, Ziaja, Perfecta - z wszystkich tych maseczek byłam bardzo zadowolona, ładnie oczyszczały moją cerę, nie podrażniały. Moim faworytem jest oczyszczająca z Sorayi.
Czy kupię ponownie : Z pewnością tak.

21. Korektor Essence, Stay Natural Concealer -  korektor nie poradził sobie z większymi niedoskonałościami, dobrze radził sobie z cieniami pod oczami. Niestety po kilku godzinach schodził z buzi. Po kilkunastu aplikacjach opakowanie zacięło się... No cóż mam już swojego zastępce też z Essence i póki co jestem zadowolona ;)
Czy kupię ponownie: Nie 

***
Chciałybyście przeczytać jakąś dokładną recenzję któregoś z tych zdenkowanych produktów?
Które kosmetyki z tych używałyście i jak idą wasze denka? 
Pozdrawiam ! 

8 komentarzy:

  1. też lubie ten podkład Rimmela, u mnie denko nawet sporawe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj, raczej nie pożałujesz :)
    Playboy jest cudowny, pięknie i długo pachnie :)
    a tak to już nic innego z Twojego asortymentu nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do playboya to zgadzam się całkowicie ;)

      Usuń
  3. Może zrobiłabyś recenzję podkładu z Rimmela? Jak cera wygląda po jego nałożeniu i jakaś notka odnośnie doboru koloru, jaki masz typ cery czy np sucha i dajesz pod ten podkład jakiś lekki kremik czy może bazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod makijaż zawsze nakladam krem z nivei :-) a recenzja podkladu ukaże się niedługo na blogu ;)

      Usuń
  4. Spore denko ;) , z twoich produktów miałam podkład z Rimmela ,który był dla mnie mimo najjaśniejszego koloru za ciemny i suchy szampon z Issany ,który sprawdza się świetnie ;)Jeśli masz ochotę to zapraszam na swoje denko ;)

    OdpowiedzUsuń