wtorek, 11 lutego 2014

Haul z Avon

Hej kochane!



Dzisiaj przychodzę, żeby podzielić się z Wami małymi zakupami jakie poczyniłam ostatnio w Avon. Na większość skusiłam się przez duże wyprzedaże jakie były w ostatnim katalogu. O kilku z tych kosmetyków naczytałam się sporo dobrego więc się skusiłam i oczywiście jak zawsze dorzuciłam jeszcze coś do koszyka a jak ;D Kiedyś kupowałam dość sporo z tej firmy (teoretycznie jestem konsultantką więc jestem informowana o każdym katalogu ), ale obecnie próbuje wyłącznie nowości które mnie zaintrygują bądź sprawdzonych produktów. A co dodałam do swojego zakupowego koszyka o proszę :


-Avon Senses Żel pod Prysznic Citrus Burst
-Advance Techniques, Odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym
-Baza pod cienie do powiek
-Brązowa, automatyczna kredka do oczu 
-Planet Spa, Maseczka do twarzy z błotem termalnym i minerałami z Morza Martwego
-Dostałam malutką próbkę perfum (oddam ją tacie ;D ) oraz kalendarz na nowy rok 

Jedna z tych rzeczy będzie nagrodą w rozdaniu, które niedługo pojawi się na moim blogu. Dokańczam już kompletowanie nagrody więc już niedługo więcej szczegółów. 

A Wy jaki macie stosunek do kosmetyków Avon ?
 Znacie jakieś ich perełki?

3 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za kosmetykami z Avonu. Jakoś tak zawsze się nacinam na coś niefajnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żelu z Avon, ale pamiętam, że podobał mi się zapach w katalogu tej wersji, którą kupiłaś. Nie wiem tylko, czy dobrze widzę, ale czy ten żel ma kremową konsystencję? :P

    OdpowiedzUsuń