wtorek, 3 lipca 2012

AVON

Cześć! Zaczęły się wakacje i postanowiłam ostro wziąć się za bloga ;) Mam nadzieję, że nie braknie mi motywacji. Z pewnością dużą chęć do pisania dały mi pierwsze obserwatorki bloga. Dziękuje ;*
A teraz do rzeczy tytuł posta to AVON i o nim dzisiaj. Kilka lat temu- na początku gimnazjum wypróbowałam kilka kosmetyków i szczerze nie byłam zadowolona. Jednak ostatnio testuje co raz to nowe kosmetyki i postanowiłam sprawdzić te produkty jeszcze raz. Przyznaję, że wcześniej zbyt wcześnie się zraziłam. Sprawdziłam jej jeszcze raz i przyznaję, że jestem naprawdę zadowolona. Skusiłam się tez na zostanie konsultantką Avonu. Zrobiłam to z czystej chęci wypróbowania nowych produktów i poznania nowych ludzi ;) Więc jeśli któraś z was chciałaby dowiedzieć się o  produktach, bo wg. mnie są lepsze i gorsze ;) To piszcie w miarę możliwości odpowiem na pytanka z wielką przyjemnością.
Jutro ma do mnie przyjść paczuszka, jestem bardzo zaciekawiona. Mam  nadzieję, że nie zawiodę się na produktach ;)


 
 

Czekam na wasze komentarze na temat AVON-u. Pozdrawiam ;*

1 komentarz: