czwartek, 5 lipca 2012

Recenzja pastelowych lakierów firmy Daily

Cześć! Dzisiaj mam dla was recenzję mega modnych w tym sezonie pastelowych lakierów do paznokci. Muszę zacząć od tego, że lakiery ubóstwiam, przede wszystkim stawiam na klasykę. Nie skusiłam się jeszcze na popularne "pękające" lakiery czy też wzorki na paznokciach. Przyznaję, że na lakiery nie wydaję dużo pieniędzy. Przy zakupie często zapatruje się w piękny kolor, jednak najważniejsza jest dla mnie trwałość lakieru. A teraz do recenzji:
Lakiery firmy "Daily"przyniosła mi moja mama. Od razu zakochałam się w pięknych pastelowych kolorach, które idealnie sprawdzają się latem.  

Opis producenta:


"Daily Color to propozycja dla kobiet, które lubią czuć się wyjątkowo każdego dnia. Do wyboru jest 12 żywych, intensywnych kolorów, idealnych na wiosnę i lato.

Dobieraj je do stroju, humoru… Łącz, jak tylko chcesz, jak podpowiada Ci wyobraźnia…
Dzięki specjalnej formule one touch, już jedna warstwa wystarczy, by dokładnie pokryć paznokieć, bez smug i nierówności. Daily Color to sposób na piękne, wspaniale pomalowane paznokcie.
Lakiery doskonale prezentują się na dłoniach – z Daily Color możemy być piękne każdego dnia!"*
*http://centrumpr.pl

Pierwsze wrażenie:

Jak już mówiłam pierwsze wrażenie było to małe wow ! Lakiery wyglądają naprawdę pięknie. Nie mogłam się już doczekać, kiedy będę mogła je wszystkie wypróbować. Po sprawdzeniu konsystencji lakieru miałam mieszane uczucia. Była trochę zbyt płynna. 
Ocena: 5/6

Opakowanie:

Jeżeli chodzi o opakowanie to jest w porządku 10 ml to standard. A lakier jest naprawdę wydajny. Dużym minusem jest pędzelek, którym nakłada się lakier po prostu fatalnie. Włoski z pędzelka często wypadają co utrudnia aplikację. Lakier nakłada się nierównomiernie co przy tym najgorsze pozostawia okropne smugi na paznokciach.
Ocena:2/6

Zapach: 

Zapach jak to zapach lakieru do paznokci. Jak dla mnie niezbyt przyjemny, ale dla się go jak znieść. Jest za bardzo intensywny. 
Ocena:3/6

Działanie: 

Lakier ma bardzo ładne kolory i odcienie, ale z przykrością muszę przyznac że tu jego zalety z działaniem się kończą. Lakier nakłada się bardzo trudno. Długo schnie. Pozostawia nie estetyczne smugi. Bez kilku warstw lakieru się nie obejdzie. Lakier szybko schodzi z paznokcia.Trudno schodzi z paznokcia podczas zmywania- to z pewnością "zasługa" nałożonych co najmniej 3 warstw lakieru. Ogólnie efekt nie zachwyca.
Ocena:1/5

Podsumowanie:

Żałuje, że z czasem używania tego produktu moje zdanie o nim było co raz gorsze Jednak dla osób mega cierpliwych polecam. Niestety produkt jest dośc trudno dostępny. Za to cena jest zachęcająca ok. 5 zł za jedno opakowanie . Lakier wygląda schludnie na moich paznokciach dopiero po jakiś 3 warstwach, to zdecydowanie zbyt dużo. Jest to całkowicie sprzeczne z opisem i obietnicami producenta.

Kilka zdjęć lakierów z mojej małej kolekcji. Musze przyznać że kolory są z  pewnością bardzo zachęcające. Moje odcienie to : D12 D01 D02 D04 






 

 D02
 D01
 D04
 D12


Pędzelek wąski i nie wygodny w aplikacji ;/
 Skład -ocenę pozostawiam wam, bo niestety nie jestem w tym zbyt dobra ;D

 Testery : z lewej każdego kolory 1 warstwa , z prawej 3 warstwy. D12 ma w rzeczywistości więcej z zielonego niż żółtego na testerze ;)

Przyszła oczekiwana paczka z Avonu już nie mogę się doczekać wypróbowania kosmetyków ;) Pozdrawiam ;*



1 komentarz:

  1. bardzo, bardzo lubię pastelowe lakiery do paznokci :)
    te lakiery też są śliczne ale niestety jeszcze nigdzie ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń