czwartek, 12 lipca 2012

Makijaż na wesele.

Cześć! Muszę przyznać że nie miałam za bardzo pomysłu na ten makijaż. A okazja była wyjątkowa, bo wesele mojej kuzynki na której byłam druhną. Nie było łatwo, bo w sobotę słońce grzało niemiłosiernie wiedziałam, że makijaż długo nie wytrzyma. Dlatego ograniczyłam go do minimum. A że testuje ostatnio trochę kosmetyków z Avonu jako konsultantka (jak nie trudno zauważyć ;D ) ,większość z nich  na szczęście się sprawdziła. Zobaczymy jeszcze jak makijaż wyglądał na zdjęciach ;)


Odcień bardzo mi podpasował - Capuccino. Ale niestety szminka nie utrzymała się długo na ustach i zmuszona byłam do poprawek makijażu ;)  

 Ja używałam próbki podkładu, ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Utrzymał się dość długo. Użyłam odcienia Ivory.



Puder ten którego używam praktycznie na co dzień -Avon

Zdjęcie z beautyandfashion95.blogspot.com 
Lakier o odcieniu ciemnego granatu Wibo spisał się na medal ;)

 

I na koniec podstawa mojego makijażu Mascara Super Extend Extreme, do której powoli się przekonuje. 


Użyłam także jasnego różowego cienia z mojej małej paletki, którą mam już bardzo długo i niestety nie pamiętam firmy ;)

Pozdrawiam ;* 

5 komentarzy:

  1. te lakiery z wibo są świetne ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Nie dość, że są dosyć wytrzymałe to jeszcze kosztują na prawdę niewiele ;)

      Usuń
  2. o, widze, że "podkradłaś" mi foto lakieru, ale nie ma sprawy ;)
    mi niestety nie przypadł on do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę sorry, nie zauważyłam w takim razie twoja fotka jest tak dobra że można ja znaleść w google grafika :)

      Usuń
    2. nie gniewam się, w końcu nawet nie jest podpisane (jestem chyba zbyt leniwa, żeby to robić), ale dzięki za podpisani go w poście ;)

      Usuń