niedziela, 8 lipca 2012

Paczka z Avonu

Cześć ! I w końcu przyszła wyczekiwana paczka z Avonu w rozmiarze maxi. Teraz pora tylko wziąć się za wypróbowanie kosmetyków. Recenzje na pewno pojawią się na blogu. Przypominam tu także o pytaniach na które czekam z niecierpliwością ;)


Krem do stóp i łokci. Przyznaje, że czytałam wiele pozytywnych recenzji mam nadzieję, że nie zawiedzie.

Szamponów z Avonu nigdy nie próbowałam, zobaczymy czy da radę moim niesfornym włosom.


Mleczko do pielęgnacji twarzy 3 w 1. Produkt bardzo mnie zaciekawił czekam na efekty.


Od razu po otworzeniu paczki powąchałam ten żel i przyznaję, że połączenie jaśminu z różą zapowiada się na prawdę zachęcająco ;)


Mega duże opakowanie, zobaczymy jak sprawdzi się w nawilżeniu skóry.


Przeczytałam wiele różnych opinii na jego temat, ale ostatecznie się skusiłam ;D 


Kolejny piękny zapach balsamu - fiołki. 


Woda toaletowa Summer White - już wypróbowana więc recenzja wkrótce.


Maseczka z morskimi algami Planet Spa. Jestem strasznie ciekawa efektów.


I na koniec płyn do kąpieli - nie dość, że w ekonomicznym opakowaniu to jeszcze pięknie pachnie ;)

A może ktoś z Was testował już te kosmetyki? Czekam na opinie w komentarzach.

P.S Wróciłam dziś z wesela kuzynki, w następnej notce wszystkie kosmetyki jakie użyłam do zrobienia makijażu na ten szczególny dzień ;)
Pozdrawiam! ;*





1 komentarz:

  1. szczególnie zaciekawiła mnie ta maseczka z morskimi algami :)
    czekam na jej recenzję

    OdpowiedzUsuń