niedziela, 8 czerwca 2014

Ulubieńcy maja ♡

Hej kochane!

Dzisiaj kilka zdań o ulubieńcach kosmetycznych tego miesiąca, którzy zawładnęli moim serduchem. Wyróżniłam coś z kolorówki, pielęgnacji oraz lakier, który królował na moich paznokciowych najczęściej w maju. Tak więc zapraszam:


Kolorówka

Róż Rimmel Match Perfection 002 Light/Medium


Jakoś nigdy nie byłam specjalną fanką róży, ale w maju wykopałam go z szuflady i zakochałam się w efekcie jaki daje na twarzy. Nie można sobie nim zrobic krzywdy a pięknie nadaje buzi promienistego wyglądu. Słowem odkrycie miesiąca ;)

Pomadka Maybelline Colorsensational 250 Mystic Mauve


Świetna pomadka, która idealnie sprawdza się na co dzień. Ma bardzo ciekawy kolor coś na pograniczu nude, fuksji i różu mega niepowtarzalny ;) Dobrze trzyma się na ustach a gdy się ściera to równomiernie. Można ją nakładać bez lusterka za o wielki plus ;)

Pielęgnacja

Mleczko do ciała Ziaja, Kozie mleko


Uwielbiam go używać wieczorem ma piękny zapach wygodną aplikację przez pompkę. Jeżeli chodzi o działanie to super nawilża, stosunkowo szybko się wchłania a jego zapach długo zostaje na skórze.

Krem do rąk Balneo Kosmetyki


Prezent imieninowy, który okazał się szczałem w 10 ;) Super nawilża ma piękny zapach który bardzo długo zostaje na skórze. Gdy smaruje się nim na noc rano kiedy się budzę nad moje ręce są świetnie nawilżone. Nic dodać nic ując.

Lakier do paznokci 

Rimmel 60 seconds "872 Breakfast in bed"


Kupiony na Rossmannowskiej promocji praktycznie od razu wylądował na pazurkach.  Jest to piękna mięta, którą kocham w obecnym okresie roku.Ma wygodny pędzelek, dobrze się nakłada wystarczy 2 warstwy. Z top coatem trzyma się bez zarzutu 4 dni co moim zdaniem jest świetnym wynikiem jak za taką cenę ;)

A jacy są Wasi ulubieńcy maja ? ;)
Buziaki ;*

8 komentarzy:

  1. też lubię to Mleczko z Ziaji :) ogólnie ta seria jest super :) mam jeszcze krem do rąk i do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rąk też miałam i super się sprawdzał, a do twarzy może wypróbuję ;D

      Usuń
  2. Kozie mleko uwielbiam ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni go kochają inni nienawidzą my należymy do tej pierwszej grupy ;D

      Usuń
  3. Właśnie testuję mleczko do ciała z kozim mlekiem ale z innej firmy. dla mnie ziaja ma zbyt intensywny zapach.
    moim ulubieńcem teraz jest effaclar duo+ ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O effaclar duo i ulepszonym + słyszałam dużo dobrego ;D Wiesz może gdzie można znaleźć je w jakiejś dobrej cenie ? ;)

      Usuń
  4. uwielbiam takie kolorki lakierów :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z powyższych produktów miałam mleczko do ciała marki Ziaja. Ogólnie byłam z niego zadowolona, ale zadziwiająco szybko je wykończyłam :O

    OdpowiedzUsuń